Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz! Tüm Alışverişlerinizde Kargo Ücretsiz!

Sıkça Sorulan Sorular

www.shylola.com.tr adresinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatına KDV dahildir.
Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse bize site içerisindeki WhatsApp destek hattından veya info@shylola.com.tr mail adresimiz üzerinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.
 
www.shylola.com.tr  verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse, WhatsApp destek hatımız üzerinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değiştirebilirsiniz.
 
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için bize WhatsApp destek hattımızdan veya [email protected]  e-mail adresimiz üzerinden müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.
 
Ürünlerimiz koleksiyonlardan oluşmaktadır. Her tükenen ürün stokları yenilenmeyebilir. 
Ürünlerinin hassas ve teknolojik kumaşlardan üretilmesi sebebi ile her ürünün üzerinde bulunan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.
Siparişler çoüunlukla 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır. 
Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
 
Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.
 
Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.
 
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...